If you love watching comedies, then Office Space is a must-see movie. This is a great American comedy film that tells a story of a group of programmer who are fed up with their work in a software company headed by a greedy boss. The film basically shows an everyday work life in a typical office by satirizing it. Below, you will find a lot of great Office Space quotes which are quite ridiculous yet interesting. If you have already watched this comedy, you will definitely recognize the following quotes from Office Space. Do not forget to recommend this comedy movie to your friends.

Office Space Quotes

Best office space quotes on images

Samir: Why does it say paper jam when there is no paper jam? I swear to God, one of these days I am just kicking this this piece of shit out the window!
Michael Bolton: You and me both, man.

Peter Gibbons: When you come in on Monday and you’re not feeling real well, does anyone ever say to you “Sounds like someone has a case of the Mondays”?
Lawrence: [long pause] No…. No, man…Shit, no man. I believe you’d get your ass kicked saying somethin like that, man.

Samir: I’m not going to do anything illegal
Peter Gibbons: Illegal? Samir, this is America!

Milton: I could set the building on fire.

Samir: No one in this country can pronounce my name right. I mean it’s not that hard. I mean, ‘Ni-i-na-najaad’, Niinanajaad.
Michael Bolton: Yeah, well at least your name isn’t Michael Bolton.
Samir: You know, there’s nothing wrong with that name.
Michael Bolton: There was nothing wrong with it. Until I was about 12 years old and that no-talent ass clown became famous and started winning grammys.
Samir: Well, if it bothers you that much, why don’t you just go by Mike; instead of Michael?
Michael Bolton: No way. Why should I change? He’s the one who sucks.

Bill Lumbergh Quotes

William “Bill” Lumbergh is one of the main character in Office Space portrayed by Gary Cole. He is a vice president in a company whom the employees really hate. Basically Lumbergh is a caricature character of the whole corporate management. Check out a great collection of Bill Lumbergh quotes.

Best office space quotes on nice photos

[in Peter’s dream] Can you move a little to the left? Oooooh. Yeah, that’s it, greeeeeeat.

Bill Lumbergh: Didn’t you get the memo?

Bill Lumbergh: Hello Peter what’s happening. I’m gonna need you to go ahead and come in tomorrow. So if you could be here at around….9 that’d be great.

Mmm, yeah, I’m going to have to go ahead and ask you to come in on Sunday, too. We’ve got some new people coming in and we… need to play catch-up. Thanks!

Lumbergh: “Yeah, hi. It’s Bill Lum– Yeah, it’s– Yeah, hi. It’s Bill Lumber– Yeah, it’s me again. Uh, I was away from my desk for a minute. Just checking in, in case you called while I was gone.”

Oh, and next Friday is Hawaiian shirt day. [silence] So, you know, if you want to you can go ahead and wear a Hawaiian shirt and jeans.

Bill Lumbergh: Yeah……..I’m gonna need you to come in on Saturday.
Bill Lumbergh: Oh, oh, and I almost forgot. Ahh, I’m also gonna need you to go ahead and come in on Sunday, too.

Office Space Stapler Quote

The movie “Office Space” is great. The way the film depicts a common office routine  is something unbelievable. If you work in the office, you will recognize yourself, your colleagues and your boss through this great Office Space stapler quote.

Best bill lumbergh quotes on pictures

Milton Waddams: [talking on the phone] And I said, I don’t care if they lay me off either, because I told, I told Bill that if they move my desk one more time, then, then I’m, I’m quitting, I’m going to quit. And, and I told Don too, because they’ve moved my desk four times already this year, and I used to be over by the window, and I could see the squirrels, and they were merry, but then, they switched from the Swingline to the Boston stapler, but I kept my Swingline stapler because it didn’t bind up as much, and I kept the staples for the Swingline stapler and it’s not okay because if they take my stapler then I’ll set the building on fire…

Bill Lumbergh: Milt, we’re gonna need to go ahead and move you downstairs into storage B. We have some new people coming in, and we need all the space we can get. So if you could just go ahead and pack up your stuff and move it down there, that would be terrific, OK?Milton Waddams: Excuse me, I believe you have my stapler…

Milton Waddams: Mr. Lumbergh told me to talk to payroll and then payroll told me to talk to Mr. Lumbergh and I still haven’t received my paycheck and he took my stapler and he never brought it back and then they moved my desk to storage room B and there was garbage on it…

office space stapler quote pic

More Quotes From Office Space

office space gif image

I was told, I was told if I was late again I would be summarily dismissed…

Michael Bolton: PC Load Letter? What the fuck does that mean?

Bob Porter: We’re gonna be getting rid of these people here… First, Mr. Samir Naga… Naga… Naga… Not gonna work here anymore, anyway.

Bill Lumbergh: Oh, and remember, next Friday is Hawaiian shirt day. So, y’know, if you want to, go ahead and uh, wear a Hawaiian shirt and jeans.

Well, Ok. But… that’s the last straw.

Samir: “No, not again, I– Why does it say paper jam when there is no paper jam? I swear to god, one of these days, I-I-I-I just kick this piece of bleep out the window.”
Michael: “You and me both, man. The thing is lucky I’m not armed.”
Samir: “Piece of bleep.”

Tom Smykowski: Well-well look. I already told you: I deal with the god damn customers so the engineers don’t have to. I have people skills; I am good at dealing with people. Can’t you understand that? What the hell is wrong with you people?

Office Space Movie Quotes

One of the best movies about office life, communication between employees and office management is Office Space. This is a hilarious comedy which you have to see. To motivate you, we prepared a lot of interesting Office Space movie quotes for you.

Best office space stapler quote on images

Peter Gibbons: You know, the Nazi’s had pieces of flare that they made the Jews wear.

Terrible Boss Rule No. 2: Remember that you’re the boss for a reason, and you’re entitled to whatever perks come with the job–regardless of how it impacts your team.

I’m gonna need you to go ahead and come in tomorrow…around nine. That would be greeaaat. okay.
Oh and I almost forgot. I’m also gonna need you to come in on Sunday too. We lost some people earlier this week and were sort of playing catch up.

Quote:kanglow said:Peter Gibbons: This isn’t so bad, huh? Makin’ bucks, gettin’ exercise, workin’ outside. Lawrence: Fuckin’ A. Peter Gibbons: [nods] Fuckin’ A.

TPS Reports Quote

Spending hours in the office is not easy. You have to deal with your boss and many other people. If you feel bored or depressed working overtime, just read this funny TPS reports quote from Office Space and boost your mood.

Best office space movie quotes with pics

Bill Lumbergh: Hello Peter, what’s happening? Listen, are you gonna have those TPS reports for us this afternoon?
Peter Gibbons: No.
Bill Lumbergh: Ah. Well then I suppose we should go ahead and have a little talk.
Peter Gibbons: Not right now Lumbergh, I’m kinda busy. You know what, in fact I’m gonna have to ask you to just go ahead and come back later, I’ve got a meeting with the Bobs in a couple minutes.
Bill Lumbergh: I wasn’t aware of a meeting with them.
Peter Gibbons: Yeah, they called me at home.

We should be able to loot the cigaretts and then give them to mercinaries befor exictuing them
My favorite is always hearing them talk about how it must be an entire army cuasing all this chaos and destruction, just a nice little ego booster

Careful zandor, this is only a game, its not real life, IA mercs have no feelings – they don’t mind being shot!!
Terry
…still firing blanks!

Remember, your consumers have an infinite number of choices for what they can gaze upon, so you need to convey your message in a few short sentences — even words — or you will lose their attention and excitement almost immediately.

You see, we are putting the cover sheets on all TPS reports before they go out. Did you see the memo about this?”– Bill Lumbergh to Peter Gibbons in “Office Space”

yeah I agree with the last post. My favorite so far was “All this cahos and its only one guy”! “Take him out damnit”. I was laughing while they charged me and I mowed them down like the lawn on a hot summers day
Life boils down to the freedom of choice.Its what drives us and makes us who we are.This is not the matrix, this is our world!

So while there will always be a time and place for traditional means of communications — office memos, cover sheets, TPS reports — these older and traditional styles of business communications need a reboot when it comes to how we communicate with customers. Here are a few tips you can consider for your business communications strategy.

Office Space Quotes On Images

Best tps reports quotes on images

office space meme
Best tps reports quotes on nice photos
Best quotes from office space on pictures
Best quotes from office space on images
Best milton office space quotes on images
Best office space what would you say you do here on pictures
Best office space michael bolton quotes on images
Best office space funny quotes on pictures